ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΑ της Αγγελικής Βαρελλά

 


 

ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΑ

Θέλω να περιτρυγυρίζομαι από ΑΛΦΑ, πολλά άλφα, για να ασθάνομαι Ασφάλεια

Τα ΒΗΤΑ όταν έχουν σχέση με τη Βία, δεν τα θέλω καθόλου. Θέλω όμως ένα ΓΑΜΑ να με συντροφεύει, όταν μιλώ  και υπερασπίζομαι τη μητρική μου Γλώσσα καθώς κι ένα ΔΕΛΤΑ , απαραίτητα, για να φωνάξω μ’αυτό σε όλους τα Δικαιώματα μου.

Το ΕΨΙΛΟΝ το θέλω για να μου εξασφαλίζει Ελευθερία κι Ειρήνη και το ΖΗΤΑ το ίδιο, για να ζω μια Ζωή, που χρειάζεται ένα παιδί για να είναι ευτυχισμένο, το ΗΤΑ θα φροντίζει να είναι οι Ημέρες μου Ηλιόλουστες και Ήρεμες και το ΘΗΤΑ θα δυναμώνει την αγάπη μου για τον Θεό και την  Θρησκεία μου.

Το ΙΩΤΑ θα ευθύνεται για τη Ισότητα ανάμεσα σ’ όλα τα παιδιά του κόσμου για να κυκλοφορούμε στο ΚΑΠΑ μιας Κοινωνίας που θα μας προστατεύει για να μην πληρώνουμε εμείς τα παιδιά με ΛΑΜΔΑ τα Λάθη των μεγάλων.

Έχω δικαίωμα στο ΜΙ γατί πρέπει να Μορφωθώ, αλλά και στα ΝΙ των Νόμων που θα Νομοθετούν για εμένα. Αλλά να είμαι κ εγώ Νομοταγής απ’ τη μεριά μου.

Με το ΞΙ θα Ξεχωρίζω το καλό απ’ το κακό και πάντα μ’ ένα ΟΜΙΚΡΟΝ παρέα θα συναντώ την Ομορφιά στο ΠΙ του πλανήτη μας δεν θα πρεπε  να υπάρχουν Παιδιά που πεινάνε ώστε να ακλουθεί το ΡΟ που Ραγίζει την καρδιά. Κι αν πρέπει να καλλιεργώ κάποιο γράμμα, αυτό είναι το ΣΙΓΜΑ για να Σέβομαι και να με Σέβονται.  

Τα ΤΑΥ τα θέλω όλα δικά μου για να μπορώ να Τραγουδώ και το ΥΨΙΛΟΝ μου χρειάζεται για να έχω μια καλή Υγεία. Εσείς οι μεγάλοι μην απλώνετε γύρω μου τα ΦΙ του Φόβου και της Φτώχειας και χαρίστε μου με ΧΙ  το χρόνο σας, κυρίως οι γονείς μου, ώστε μαζί με το ΨΙ να ισορροπεί η Ψυχική μου υγεία.

Κι αν φτάσω σκαλί σκαλί στο τελευταίο γράμμα, το ΩΜΕΓΑ ελπίζω να είμαι Ώριμος και  σωστός άνθρωπος, που χαίρεται με αισιοδοξία και σκέψη  θετικό τον κόσμο μας.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΡΕΛΛΑ

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ’23

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ